4 Ekim 2013 Cuma

Nişan Hediyeliklerim

Teneke kutu, şişe, ahşap boyama derken internette dolaşırken çok güzel şeyler keşfettim.
Hele şu mantar tıpalı şişelerden yapılan nikah hediyeliklerine bayıldım.

Yaklaşan nişanım için bende böyle birşeyler yapmak istedim. Önce Ankara'da bu şişelerden nerde bulabilirim diye araştırmaya başladım. Ulus-Suluhan'da buldum. Tanesi 0,85tl'ye... Üzerinede mor renkte etiket tasarladım. Özalitçide çıkarıp, tek tek kestim, yapıştırdım. Etikete uygun da kurdela aldım. Kurdelaların bazılarını annem bağladı. Ondan öğrendiğim metotla geri kalanını da ben yaptım.

İçine de bir Balıkesirli olarak meşhur Zambak Kolonyamızdan koydum. Nişanıma gelenlere bizi hatırlatacak güzel bir hediye oldu.

5 yorum:

  1. ellerinize sağlık çok güzel olmuş;mutluluğunuz daim olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok Teşekkürler... Beğenmenize sevindim.

      Sil
  2. emeğine sağlık çok şık olmuşlar.

    YanıtlaSil
  3. Merhaba etiketlwri nasil hazirladiniz...nende yapic nisanim icin ancak etiket kismini bilmiyorum yardimci olursaniz sevinirim

    YanıtlaSil
  4. Mrb... Etiketleri özel bir programda tasarladım, mail adresinizi yazarsanız sizede gönderebilirim... Eğer geç kalmadıysam :)

    YanıtlaSil