14 Kasım 2013 Perşembe

MERİÇ'e Kapı Süsü :)

İş yerinde, öğle aralarında gurupca yaptığımız bebek kapı süsü çalışmasından(tık tık) sonra kapı süslerine merak saldım.

İş yerinden arkadaşım İlknur'un kızının geçen hafta sonu doğum günü vardı. Ona kapı süsü yapayım, el emeği bir hediye olsun istiyordum. Tabi malzeme eksikliğinden yetiştiremedim. Doğum günü geçmişti ama yinede oda arkadaşım Sema ile yapmaya karar verdik.  

Straforu Erdoğan Düğmeden aldım.


Ufaklık mor rengi seviyormuş, straforu mor kurdele ile sardık.


Pembe kalın keçe ile ufaklığımızın ismini yazdık. Keçeden güneş, elbise ve kız resmi yapıp straforun üzerine yapıştırdık. Dolgulu bulut ve yıldız yapıp, sarkıttık. İşte sonuç;


Meriç şimdi 3 yaşında... Doğum Günün Kutlu Olsun...

Bu sıralar kapı süslerine taktım...  Bakalım bir sonraki kapı süsü kime kısmet olacak :)

4 yorum:

  1. Ne güzel olmuş, ellerinize sağlık Selda.Sema ile güzel bir ikili oldunuz...

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür Nazan Hanım...

    YanıtlaSil
  3. Meriç de ben de bayıldık. ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. İyi Günlerde kullanın...

    YanıtlaSil