2 Ocak 2014 Perşembe

Yeni Mantar Evler...

Yeni yılın ilk paylaşımı... Aslında yılbaşından önce paylaşacaktım bu yazıyı ama hazırlayamadım. Umarım 2014 daha çok şeyler ürettiğim ve paylaştığım bir yıl olur. Herkese iyi yıllar...
  
Keçeden ilk mantar ev denememden sonra (hatırlamak için tıklayınız...) yenilerini de yaptım. Bu sefer arkadaşlarda katıldı, hep beraber yaptık. Tabi biraz geliştirdik.

Evin ön kısmına çiçekler ekledik, pencereleri farklı yaptık, kalp yerine çizme sarkıttık. Farklı farklı renklerde mantar evler türedi.

İşte kalp yerine çizme sarkıttığımız yılbaşına uygun mantar evimiz...   



Çizmenin içinede yılbaşı dileklerimizi yazdığımız kağıtları koyduk.


İş yerinde arkadaşlarla yaptığımız mantar evler...



Oda arkadaşım Sema, minyatür mantar evler dikti. Arkasına mıknatıs yapıştırıp, buzdolabı süsü yaptı. Çok şirin oldular. Bir tanesini hemen kaptım :)


Bunlarda anneme, ablama ve yengeme hediye olarak yaptığım mantar evler... İkisi sahiplerine ulaştı bile...


İyi Günlerde Kullanılsın...

1 yorum:

  1. Hepside çok şirin gözüküyorlar, bunlardan kaç tane yaptık sayısını bile hatırlamıyorum, yinede bıkmadan hala yapasım var şirinlerin evlerinden.
    Ellerimize sağlık,
    Sema

    YanıtlaSil