19 Şubat 2014 Çarşamba

Kendime Kapı Süsü Yaptım

Yapılacaklar listemde kapı süsü vardı. Ve nihayet yapabildim... Özendiğim için biraz yavaş yavaş yaptım, acele etmedim.
 
Önce internette, yapılmış örneklere baktım. Nasıl yapsam acaba diye... Ağaç dalına konmuş kuşlar hoşuma gitti. Hemen bir dal bulmak lazımdı. İş yerinin bahçesinde dal aramaya çıktım. Görenler bu kız ne arıyor demiştir eminim :) Bulduğum  ağaç dalını ip ile sardım. İki tanede keçeden dolgulu kuş ve yapraklar yaptım. Altına da "Hoşgeldiniz" yazısı sarkıttım.
 
İşte sonuç...

 
Mavi kuş eşim, sarı ben... Kendisi mavi rengi severde...

 
"HOŞGELDİNİZ" yazısının harflerini tek tek diktim. 

 
O kadar güzel oldu ki kapının dışına asmaya kıyamıyorum. Çözüm buldum, misafir geleceği zaman kapının dışına asacağım, sonra içeri alacağım :)

2 yorum:

  1. Ne hoş olmuşlar Yarencim, emeğine sağlık...:)
    Sakın unutma misafirlerin gittikten sonra içeri almayı, amman deyim!! ;)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim, misafirler girer girmez çaktırmadan alıyorum :)

    YanıtlaSil