29 Nisan 2014 Salı

Cam Tabak Boyama

 
İlk cam tabak boyamam... Tabağı alalı uzun zaman olmuştu ama bir türlü elime alıp boyayamadım. Araya hep başka işler girdi.
 
Önce FolkArt Plaid Glass-Tile Medium (Cam Medyumu) ile boyadım. Bu şekilde tabak epey bekledi :)
 
Sonra tekrar elime aldım. Peçetedeki desenleri kestim ve katlarını ayırdım. Tabağın dış kısmına ince bir kat peçete tutkalını sürüp, peçeteyi tersten yapıştırdım. Üzerinden tekrar tutkal geçtim.
 
Daha sonra ponpon fırçayla beyaz akrilik boya ile cam tabağın dış kısmını 2-3 kat boyadım. Son olarak tabağın dış kısmını vernikledim.
 


 
 
Daha önceden yaptığım kadın desenli ve uğur böcekli sabunlarımı yeni tabağımın içine koydum ve banyoda çamaşır makinasının üzerindeki yerini aldı.
 
İyi Günlerde Kullanayım...
 

6 yorum:

  1. Çok seviyorum şal deseni deniyor bunlara sanırım :) Girişte anahatar bozuk para koymak için böyle bir tabağı feda edeceğim yakındır. Size bir şey sormak istiyorum sabunlara dekupaj uygularken seçtiğiniz kağıtlar özel dekupaj kağıdı değil mi? Direk çıktısını alıp mı yapıyorsunuz normal A4'ten kesip?

    YanıtlaSil
  2. Anahtar ve bozuk para koyma fikri de güzelmiş... Sabuna dekupaj yaparken A4 kağıda renkli çıktı alıp yapıyorum, özel bir dekupaj kağıdı kullanmıyorum ben.

    YanıtlaSil
  3. Ne güzelbir uygulama olmuş Selda.Bende cam objeleri boyamayı denemek istiyorum.

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim Nazan Hanım... Sırada kavanoz boyamalarım var, bakalım ne zaman bitecek :)

    YanıtlaSil
  5. çokgüzel olmuşş ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim The Backyard Of My Life...

    YanıtlaSil