27 Mayıs 2014 Salı

Dikkat, Evde Kedi var!!!

Şu ana kadar yaptığım kapı süslerinde hep kuş objelerini kullanmıştım. "HOŞGELDİNİZ", "YİNE BEKLERİZ"  ya da "GÜLE GÜLE" yazılarını yazmıştım.
 
İş yerinden arkadaşım Aysem, evinde kedi besliyor. Ona hediye olarak kapı süsü yapmaya karar verdiğimde bu sefer kedili bir şeyler olsun istedim. İnternette gördüğüm bir süste "EVDE KEDİ VAR" yazıyordu. Benimde hoşuma gitti. Ondan esinlenerek bu süsü yaptım. 
 

 
Bu dişi kedimiz... Kuyruğunda kurdelası var.

 
Bu da papyonlu erkek kedimiz...

 
İyi Günlerde Kullanılsın, kullandıkça beni hatırlasın...

3 yorum:

  1. Çok güzel olmuş elinize sağlık. Sipariş alıyor musunuz?

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim, beğenmenize çok sevindim...
    Şuana kadar hep tanıdıklarıma hediye olarak yaptım.

    YanıtlaSil
  3. Ben de bir arkadaşıma hediye etmek istedim, ondan sordum; satıyorsanız almak isticektim :) bi fiyat belirleseniz belki benim gibi başka ilgilenenler de olur...

    YanıtlaSil