20 Ağustos 2014 Çarşamba

Kişiye Özel Cupcakelerim

İkinci cupcake çalışmamda fırından yeni çıktı. (Birinciyi görmek için tık tık) Ben çok beğendim, umarım hediye edeceğim arkadaşım ve sizlerde beğenirsiniz...
 
Cupcakelerin ön yüzü için kestiğim parçalar...
Önce ön yüzü yapıyorum, sonra arka kısmı ona göre kesip, dikiyorum.
 
 
 
 
Bu cupcakeleri ev hediyesi olarak Sema'ya yaptım. İlk başta cupcakeleri 3'lü olarak tasarlamıştım. Ama aile 4 kişilik olduğu için dörde çıkardım ve herbirine aile üyelerinin isimlerinin baş harflerini diktim. Artık herkesin kendi cupcake'i var. Kimse kimseninkini yemesin :)
 






 
Cupcakeleri hediye paketine de sardım...
 
 
İyi Günlerde Kullanılsın...
Yeni evinizde cupcake tadında bir hayat diliyorum...
 

2 yorum:

  1. Ellerine emeğne sağlık çok güzel olmuşlar, yine tüm detayları ince ince düşünmüşün, cupcakelerin herbir renginde ip değiştirdiğin de gözümden kaçmadı. :) Çok teşekkürler.
    Sema

    YanıtlaSil
  2. İyi günlerde kullanın... Eviniz cupcake tadında olsun... Bilirsin, kafama takınca hiç üşenmem :)

    YanıtlaSil