31 Mayıs 2013 Cuma

Cam Boyama Nescafe'lik...

Bu cam kavonoz, Nazan'ın Hobi Atölyesi bloğunun sahibinden hediye olarak geldi. Kendisinin dikişten örgüye, boyamadan geri dönüşüm projelerine kadar değişik dallarda çok güzel çalışmaları var.


Ne olarak kullanabilirim diye düşünürken aklıma nescafe'lerimi koymak geldi. Mutfağıma birşeyler alırken uyumlu olsun diye ya kırmızı ya da yeşil renkte alırım. Nescafe'liğimi de kırmızı boyamaya karar verdim.

Önce FolkArt Plaid Glass-Tile Medium (Cam Medyumu) ile boyadım. 24 saat beklettikten sonra ponpon fırçayla, 2 kat Cadence Kan Kırmızı akrilik boya ile boyadım. 


Üzerine dekupaj kağıdı ararkende Cappuccino, Latte, Espresso,Dark Roast yazılı ve kahve fincanlı resimleri buldum. Resimlerin kenarlarını zikzaklı makas ile kestim. Aralara da cupcake resmi ekledim.

İşte Nescafe'liğim... Her yönden fotoğraflarını çektim.






İyi Günlerde kullanmaya başladım bile...

4 yorum:

  1. kırmızıyı çok sevdiğimden midir bilemiyorum ama ben çok beğendim. harika olmuş. sema

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık Selda, görünce aynı kavanoz olduğuna inanamadım.Renk ve resim seçimin kavanoza çok yakışmış.İyi günlerde kullan..

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler Sema... Sende yavaş yavaş boyama çalışmalarına başladın, yakında senden de böyle çalışmalar bekliyorum ben.

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler Nazan Hanım...

    YanıtlaSil