10 Mayıs 2013 Cuma

Mis Kokulu Kadınlar ve Uğur Böceği :)

Durmak yok, sabun süslemeye devam...

Bloglarda sabuna peçete dekupajı ile ilgili yapılanlara bakarken keşfettiğim ÇilekliMektubumun bloğundaki Marilyn Monroe desenli sabunlar çok hoşuma gitti... Hemen bende bunlardan yapmam lazım dedim ve onlardan esinlenerek mis kokulu kadınları yaptım. Araya da bir tane uğur böceği ekledim. Umarım beğenirsiniz....

Kadın resimlerini Ne Desem Beğenirsin bloğundan aldım.

İşte mis kokulu kadınlar...



Bu sabunları yapmaya başlayalı epey zaman olmuştu ama bir türlü bitirememiştim. Daha doğrusu verniklenmeyi bekliyorlardı. Aslında verniklenmese de olabilir ama ben kadınlar biraz daha parlasın istedim.  Vernikleyip yayınlamak bu güne kısmetmiş. Aslında Anneler Günü öncesi böyle bir çalışma güzel oldu.

Bütün annelerin Anneler Günü kutlu olsun... İyi ki varsınız...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder