13 Mayıs 2013 Pazartesi

Antalya'dan Taş geldiiii...

Daha önceden Taş Bekliyorum diye post yazmıştım. Çalıştığım kurum Antalya'da eğitim düzenlemişti. Bende giden arkadaşlardan taş istemiştim. Taşlar geldi :) Geleli epey zaman oldu ama ben ancak birşeyler yapabildim...

Sahilde taşları toplayan, arabaya götüren, arabasıyla Ankara'ya ve evime getiren bütün arkadaşlarıma Teşekkür ediyorum.

İşte gelen Taşlar... Küçük bir tepe oldu.


Bunlarda boyadıklarım... Şu an için bütün taşları boyayamadım ama boyadıklarımı yayınlamak istedim.  


Taşların kimisine peçete dekupajı, kimisine renkli çıktı alıp dekupaj yaptım.


Bu taş haftasonu için Ankara'ya gelen ablama gitti.


Diğer taşlarda, toplanmasında ve getirilmesinde emeği geçen arkadaşlara hediye olarak gidecek :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder