15 Nisan 2013 Pazartesi

Taş Bekliyorum :)

Boyamak için deniz taşı arıyordum. İş için gittiğim ODTÜ'de deniz taşı görüp, bir kaç tane almıştım. Onlarla yaptığım çalışmaları da yayınlamıştım... (burdan bakınız)

Ama 3 tane taş boyama beni kesmemişti...  

Bu günlerde çalıştığım kurum Antalya'da eğitim düzenledi. Fakat eğitimin tarihleri benim başka planlarımla çakıştığı için ben gidemedim. Uzun zamandan beri görmek istediğim Urfa-Mardin'e haftasonu kaçamağı planlamıştık... Ama bir yandan da aklım Antalya'ya gitseydim deniz taşı toplarım diye de geçmiyor değildi :)

Bende eğitime giden arkadaşlara ısmarladım, taş getirin diye...

Bakalım bekliyoruz taşları :)

Bu arada Urfa-Mardin gezim kısa ama çok güzeldi. İlk defa uçağa bindim, iyi ki gitmişim. Zaman kısıtlı olunca isteğim her yeri göremedim. Bu yüzden ilk fırsatta tekrar gitmek istiyorum...

Sevgiyle kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder