29 Nisan 2013 Pazartesi

Kutu Kapladım...

Peçetelerimi koymak için kutu kaplamak istiyordum. A101'de aşağıdaki yapışkanlı kağıdı görünce çok beğendim ve aldım. İlk defa yapışkanlı kağıt ile kaplama yapıyorum. Kağıdın deseni kutunun üzerindeki şekilleri tam kapatmadı ama yine de güzel oldu...    




Bu arada pazar günü Kızılay'a indim. İnmişken de İzmir caddesindeki Şık Düğme'ye uğrayayım dedim. Ama kapalıymış :( Ya erken kapattılar yada pazarları hiç açmıyorlar. Bende ne var ne yok şöyle bakarım, belki birşeyler alırım diye umuyordum.

Zafer Çarşısı içinde ahşap malzemeler satan İpekçi Cemal diye bir yer duymuştum hobi bloglarında. Daha önce hiç gitmemiştim. Yolumun üzeri, birde oraya bakayım dedim. Ama orası da kapalı.

Neyse ki Kızılay'ın merkezinde bir kırtasiyeden yağlı boya ve zikzaklı kesen makas almıştım.

Yoksa iyice elim boş dönecektim eve...

Sevgiyle Kalın...

1 yorum:

  1. Ellerinize sağlık çok güzel hepsi :) Bende boyama ve dekupajı çok seviyorum:)

    YanıtlaSil