18 Nisan 2013 Perşembe

Mardin'den Taş Geldi :)

Nisanın başında Urfa'ya ve Mardin'e gittim. Mardin girişinde fotoğraf çekmek için durduğumuzda yerde taşlar gördüm. Deniz taşı gibi değildi, dolayısıyla ben almak istemedim ama arkadaşım benim boyama merakımı bildiği için 2 tane attı arabaya... İyi ki de atmış :)

Eee bende Mardin'den gelen taşa Mardin'de çekilmiş fotoğraf gider dedim...



Büyük olan taşa resim yapıştırdım ama küçük olanı ne yapacağımı bilmiyorum :) Biraz şekilsiz gibi, dursun bakalım şimdilik... 


Güzel bir Mardin Hatırası oldu :)

2 yorum:

  1. En üstteki sarı taş ile altındaki beyaz taş aynısı mı? Eğer öyleyse çok kirliymiş :) Ayrıca Mardin fotoğrafıda çok güzel , sakın bunu kapı önü taşı yapayım deme!!!
    Sema

    YanıtlaSil
  2. Ewet aynı taş, boyamadan önce bir güzel cifledim taşları :)

    YanıtlaSil