11 Nisan 2013 Perşembe

Kutu Kaplama - Fırçalık

Bir ara Pringles'a takmıştım, alıp duruyordum... Kutularını da atmaya kıyamıyordum, ne için kullanırım bilmiyordum ama bir köşede bekliyorlardı. Üstünüze afiyet biraz çöpçüyüm de :)

Bir gün Gölbaşı'nın girişinde trabzon ekmeği satan bir yerden pide alırken pideyi leopar desenli bir kağıda sardılar. Kağıt çok hoşuma gitti. Aklımın bir köşesine takıldı o kağıt. Başka bir gün yine uğradığımda satıcıdan leopar desenli kağıttan istedim :)  

Elimde pringles kutusu ve leopar desenli kağıdım vardı artık. Pringles kutusunu fırçalık olacak şekilde kestim ve tutkal ile yapıştırdım. İşte fırçalığım...  


  





Bu kağıdı da Rossmann mağazasının hediye paketleme kısmından almıştım. Başka bir pringes kutusunu da onunla kapladım. Biraz potluklar oldu ama napalım acemilik işte...



İyi Günlerde Kullanılsın...

3 yorum:

  1. Şu bir şey atamama huyu bütün hobicilerde var Selda.Yaptıklarının hepsine baktım.Ne kadar düzgün çalışmışsın.Kaplamalar zordur, çoğunlukla hata gösterir.Ama boyamaların harika,geri dönüşüm olmaları daha da güzel..Bence kutulardan başka kategoriye geç.Mesela düz cam tabakları boyayarak kendine bir takım yapabilirsin. Durelex'in cam tabakları BİM'e ve A101'e geliyor.Fiyatları da çok uygun.Bunlardan harika şeyler çıkaracağına eminim..

    YanıtlaSil
  2. Güzel yorumunuz için teşekkürler... Sizin gibi becerikli birinin beğenmesi hoşuma gitti.Farklı şeylerin araştırması içindeyim, tavsiyeniz iyi oldu...

    YanıtlaSil
  3. O leopar olan çok çirkin

    YanıtlaSil