4 Nisan 2013 Perşembe

Şişe Boyama - Nejla'nın Kuzuları...

İş yerinden arkadaşım Nejla'ya yaptığım şişe boyama çalışmam...

Nejla'nın kuzucukları Ahmet Efe ile Gizem Ecem'in resimlerini yapıştırdım. İkisine de ikişer isim koymuş, maşallah, isimleri yazarken sanki dört çocuk var sandım :) Biri esmer güzeli, diğeri fındık tanesi... Hele de fındık Efe şu sıralar tam ısırmalık... 





İyi Günlerde Kullanılsın...

Resimlerin renkli çıktısını alıp, kenarlarını yaktım. Önceden dekupaj çalışması yaparken, dekupaj kağıdını yapıştıracağım yere transfer tutkalını sürüp resimi tutkalın üzerine yapıştırıyordum ve biraz potluklar oluşuyordu. Şimdi tutkalı dekupaj kağıdının arkasına sürüp öyle yapıştırdım. Potluk olmadı. Deneye deneye öğreniyorum işte...



2 yorum:

  1. seldacım paylaşımın için tşk. ederim :) bir an bende 4 çocuk var sandım :) nejla

    YanıtlaSil
  2. Rica ederim canım, asıl ben kısır için teşekkür ederim...

    YanıtlaSil