19 Nisan 2013 Cuma

Sabuna Peçete Dekupajı

Teneke kutu boyadım, şişe boyadım, taş boyadım, sıra sabuna gelmişti de geçiyordu :) Nihayet onu da yaptım.

Kullandığım Malzemeler :
  • Beyaz el sabunu (üstü düz, yazısız olursa daha iyi olur)
  • Desenli peçete
  • Cadence Peçete Tutkalı
  • Renkli elişi kağıdı
  • Cadence Transfer-Dekupaj Tutkalı
  • Akçalı Sprey vernik
Peçetelerdeki desenleri kestim ve katlarını ayırdım. Sabunun üzerine ince bir kat peçete tutkalını sürdüm. Peçete desenlerini yapıştırdım. Üzerinden tekrar tutkal geçtim.

Bazı sabunların kenarlarına da ince elişi kağıdından şerit yapıştırdım. Elişi kağıdının arkasına dekupaj tutkalını sürdüm ve sabunun kenarlarına yapıştırdım, üzerinden tekrar tutkal geçtim.

Biraz parlasın diye de vernikledim.

İşte sabunlarım...

 Verniklenmeden önce...

Verniklendikten sonra...

1 yorum:

  1. İkisi Balıkesir'e, ikisi Bilecik'e hediye olarak gitti bile :)

    YanıtlaSil