1 Nisan 2013 Pazartesi

Teneke Kutu Boyama - Aysem için

Bu kutuda iş yerinden arkadaşım Aysem'den geldi... Yeni aldığım evli, cadılı, yarasalı mor peçeteyi henüz kullanamamıştım. Diğer teneke kutularının boyu kısa olduğu için peçetedeki desen tam olarak sığmıyordu. Bu teneke kutunun boyu biraz daha uzun olduğu için peçeteye uygun geldi. 

Kullandığım Malzemeler :
  • Cadence Beyaz Akrilik Boya (No : 0001)
  • Tex.co Limon Sarısı Akrilik Boya (No : 5017)
  • Cadence Peçete Aplike Medium (Peçete Tutkalı)
  • Cadence Transfer-Dekupaj Tutkalı
  • Desenli Peçete
  • Cadence Sprey Vernik
  • Siyah renkli elişi kağıdından şeritler (bakınız...)
  • Sarı renkli elişi kağıdından şeritler
Teneke kutunun alt ve üst kısımlarını sarı renkle boyadım. Peçete kenarlarına da siyah renkli elişi kağıtlarından yapıştırdım. Peçetenin dikeydeki birleşim yerindeki bozuklukları kapatmak için de sarı renkli elişi kağıdı yapıştırdım.  

Artık saksı olarak mı kullanılır yoksa kalemlik olarak mı bilemiyorum...





İyi Günlerde Kullanılsın...

2 yorum:

  1. Merhaba ben ahşap boyamaya yeni başladım sehpa boyayarak peçete yapıştırcam malzemeleri aldığım yerdeki satıcı bana cadence peçete aplike medium verdi bunu peçetenin altınamo üstünemi yapıştırmam gerekiyor.bilgilendirirseniz çok sevinirim.teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba...
    Cadence peçete aplikeyi peçeteyi yapıştıracağın yüzeye (ahşap sehpanın üzerine) yumuşak bir fırça ile ince bir kat sürüp üzerine peçetenin renkli olan katını yavaşça yapıştıracaksın. Daha sonra peçetenin üzerine tekrar yumuşak fırça ile bir kat tutkal süreceksin. Peçete ince olduğu için çok dikkatli olmalısın. Kolay Gelsin...

    YanıtlaSil