28 Mart 2013 Perşembe

Elişi Kağıdından Şeritler


Teneke kutularında peçetenin kenarlarındaki bozuklukları kapatmak için kendi hazırladığım şeritleri kullanıyordum. (Buradan bakabilirsiniz...) Fakat sürekli renkli çıktı almak ve şeritler oymalı olduğu için kesmek biraz zahmetli oluyordu.

Bir arkadaşımda kağıtları zikzaklı, oymalı kesmek için makas varmış, onu getirdi. Bende rengarenk elişi kağıdı alıp, o makaslarla keseyim dedim, fakat uzun şeritler halinde kesmeyi beceremedim... Makasın boyu kadar kesiyorum, makası ilerletip kesince zikzak kaldığı yerden devam etmiyor, devam ettirmek için baya uğraşmak gerekiyor... İşin bir püf noktası vardır elbet ama ben beceremedim...

Bende elişi kağıtlarını maket bıçağı ile düz şeritler keserek değerlendirdim... Cetvel yardımıyla kestim, daha kolay oldu.



Bir sürü rengarenk şeritlerim oldu... Bakalım nerelerde kullanacağız...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder