19 Mart 2013 Salı

Şişe Boyama-Mondeo Meraklısına :)

Araba deyince benim aklıma mini cooper gelir. Kırmızı mini cooper benim favori arabamdır.
Tabi herkesin beğendiği araba farklıdır. Mondeo meraklısı birine yaptığım şişe boyama çalışmam... En kısa zamanda gerçek bir Mondeo'ya kavuşması dileğiyle...

Kullandığım Malzemeler :  
  • Tex.co Açık Mavi Akrilik Boya (No:5012)
  • Tex.co Turkuaz Akrilik Boya (No:5030)
  • Sünger Fırça
  • Cadence Transfer-Dekupaj Tutkalı
  • Fırça (Tutkal için)
  • Dekupaj Kağıdı (Mondeo ve kişisel foto renkli çıktısı)
  • Cadence Yarımat Sprey Vernik

Şişeyi açık mavi, kapağını turkuaz rengine boyadım.
Şişenin bir tarafına mondeo resmi, diğer tarafına hediye edilecek kişinin resmini yapıştırdım. Resimlerin kenarlarını çakmak ile yakarak yaptım. Çakmağı kağıda değdirip çekiyorum ve fazla yanmasını önlemek için üfleyerek söndürüyorum.



İyi Günlerde kullanılsın...

2 yorum: