20 Mart 2013 Çarşamba

Şişe Boyama - HaliseEce'ye

İş yerinden arkadaşım Sema'nın baleye giden güzeller güzeli kızı Halise Ece'ye yaptığım şişe boyama çalışmam... 
Hediye olduğu için çok özendim, özendiğim içinde şişenin başına gelmeyen kalmadı. Ama sonuçta bu güzel çalışma ortaya çıktı...

Şişenin Rengi : Cadence M.Fuşya Akrilik Boya (No:4004) ile Cadence S.Beyaz Akrilik Boya (No:6490) renkleri karıştırılarak elde edildi.
Kapak Rengi : Cadence Patlıcan Akrilik Boya (No:7022)

Şişe Boyamaya başladıktan sonra cam yüzeylerde akrilik boyanın tutuculuğunu artıran Glass-Tile Medium (Cam Medyumu)'nu keşfettim. Bu çalışmada şişeleri önce bu medyumla boyadım ve 1 gün beklettikten sonra akrilik boya ile boyamaya başladım. 



İyi Günlerde Kullanılsın...

4 yorum:

  1. Ellerine sağlık ablası, Halise Ece'de çok beğendi hediyesini (emek ve sevgiyle yapılan bir çalışmanın beğenilmeme gibi bir şansıda yoktur sanırım). Hatta senin çalışman onada ilham verdi ve babasının içtiği maden suyu şişesini parlak renkli bir kağıtla kaplayarak ingilizce öğretmenine hediye vermek üzere tasarladı.
    Sema

    YanıtlaSil
  2. İyi Günlerde kullansın... Becerikli ve yaratıcı bir kız yetişiyor :)

    YanıtlaSil
  3. Selda merhaba, bloğunu geziyorum. çok güzel. tebrikler .)
    sana soracaklarım var, birincisi balerin resmini nerden buldun?
    ikincisi de peçeteyi nasıl bu kadar düzgün yapıştırıyorsun? tutkal sürünce bende katlanma oluyor. üzerine buzdolabı poşeti konulan yöntem ile mi yaptın?
    görüşmek üzere ;) Özüm

    YanıtlaSil
  4. Mrb Özüm... Resimleri internetten buluyorum,bloglarda dolaşırken beğendiklerimi kaydediyorum,sonra renkli çıktı alıyorum. Peçete için peçete tutkalı kullanıyorum, hava boşluğu olmaması içinde bir bezle üzerinden yavaş yavaş bastırıyorum... Ama benimde mutlaka biraz oluyor... Görüşürüz...

    YanıtlaSil