14 Mart 2013 Perşembe

Teneke Kutular Çiçeklendi...


Bir aydan beri boyama işleriyle ilgileniyorum, blogları dolaşıyorum, boyalar alıyorum, iş yerindeki arkadaşlardan teneke kutu istiyorum ama ortada henüz kimsenin gördüğü, kullanıma geçen bir ürün yoktu :)

Ve nihayet teneke kutuları vernikleyip, iş yerine götürdüm. Vernik işini ilk defa yaptığım için iyi oldu mu bilmiyorum, artık kullandıkça göreceğiz.


Saksılarımıza Menekşe ekmeye karar vermiştik. Hatta ekeceğimiz menekşeler bile hazırdı :)
Üç tane menekşe yaprağımızı  üç saksımıza ektik. Menekşe yaprağı çalındığında daha iyi tutar diye duymuştum, artık ne derece doğruysa... Bizim yapraklardan biri de çalıntı... Ama hangisi çalıntı ben karıştırdım. Çaldığımız arkadaşın hala haberi yok, iş yerindeki menekşe sahiplerine duyurulur..


Çiçeklerimizin çıkmasını bekliyoruz artık :)
İlknur saksısını almak için menekşenin tutmasını bekliyor...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder