20 Mart 2013 Çarşamba

Teneke Kutu Boyama-Dilek için...

Ewet, bu teneke kutuda arkadaşım Dilek'ten geldi. Ben de onun için saksı yaptım... Tabi teneke kutuların devamını bekliyorum. Duyurulur :)

Kullandığım Malzemeler :
  • Cadence S.Beyaz Akrilik Boya (No:6490)
  • Cadence Çayır Yeşili Akrilik Boya (No:8022)
  • Desenli Peçete
  • Cadence Peçete Aplike Medium
  • Cadence Transfer-Dekupaj Tutkalı
  • Kendi Hazırladığım kahverengi şeritler (Buradan bakabilirsiniz)
  • Cadence Yarımat Sprey Vernik
  
Teneke kutunun üst ve alt kısımlarını düzgün bir şekilde yeşil ile boyamak için kağıt şerit yapıştırıyorum. Bu sefer fotoğrafını çektim :)
Biraz kalın bir kağıt yapıştırıp, boyanın 2.katını attıktan sonrada kağıdı çıkartırsak daha iyi olur.
İnce kağıt yapıştırılınca kağıt tenekeye yapışıyor ve çıkartırken alttaki beyaz boyaya zarar verebiliyor. Boyama işlemi bittikten sonrada kağıt hemen çıkartılmazsa yine ıslanan kağıt kuruyunca yine alttaki beyaz boyaya zarar veriyor. Tecrübe ile sabittir :) 
Yapılışı ile ilgili ayrıntılı bilgi için tıklayınız...


İyi Günlerde Kullanılsın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder