28 Mart 2013 Perşembe

Peçetelerim

Boyama çalışmalarına merak sardığımda yavaş yavaş malzeme almaya başlamıştım. İş yerim Cepa'ya yakın olduğu için ilk boyalarımı, fırçalarımı Bauhaus'dan aldım. Orada tekli peçeteler satılıyordu. Bir tanede aşağıdaki peçeteyi almıştım. Tek olunca kullanmaya kıyamadım, hala duruyor :)  Artık nerede kullanırım zaman gösterecek...

Tanesi 0,75 TL'ydi. Aslında bir tane alınca ucuz gibi geliyor. Ama bana bir tane yetmeyeceği için marketlerdeki paket halindeki peçetelere de bakmaya başladım ve marketlerdeki peçete reyonlarını mesken edindim :) 


İlk aldığım peçeteler bunlar... İlki Beğendik'ten,Borpack marka. Diğeri de Kipa'dan, kipa marka peçete. Bunlar ile yaptığım çalışmaları daha önceden yayınlamıştım. (1, 2, 3, 4, 5)

Tabi bu arada markete her gittiğimde peçetelere de göz atmaya devam ediyorum. Ama yenisini almıyordum. Elimdeki peçeteleri biraz tüketeyim de öyle yenisini alayım diyorum. Bir gün yolumuz arabayla Dikmen/Hoşdere taraflarına düştü. Yolumuzun üzerindeki bütün marketlere girdik. DiaSa mı dersin, Şok mu, Altunbilekler mi, Beğendik mi, Peynirci mi, birde ilk defa gittiğim Tivmaş... Sanırım Yıldız yada Oran tarafındaydı. İşi biraz abartım, biraz da yolum bir daha bu marketlere düşmez diye 4 tane peçete aldım.





Peçetelerin markaları ve fiyatları da şöyle...

1 no'lu peçeteyi Peynirci'den aldım. Selpak marka, 3,55 TL
2 no'lu peçeteyi Şok'tan aldım. Borpack marka, 1.95 TL
3 no'lu peçeteyi Tivmaş'tan aldım. Selpak marka, 2.95 TL
4 no'lu peçeteyi Altunbilekler'den aldım. Borpack marka, 2.49 TL

Selpak marka peçeteler en ucuz Tivmaş'ta... Önce Peynirci'ye girdiğim için bir paket Selpak marka peçete ordan almıştım ama baktım Tivmaş'ta daha ucuz, bir pakette ordan aldım... Sonuçta elimde 4 farklı peçete ile eve geldim... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder