19 Mart 2013 Salı

Şişe Boyama

Genelde soda içen biri değilim. Fakat tavsiye üzerine denemek için Akmina Tropikal Meyveli sodalardan almıştım. Çokta hoşuma gitti, meyveli gazoz niyetine içiyorum... Patlamış mısır ile güzel gidiyor :)
Boyama işlerine başlayınca bloglarda dolaşırken soda şişesi boyadıklarını görmüştüm. Elimde iki tane soda şişesi vardı. Bende bir deneyeyim bakalım dedim...
Kullandığım Malzemeler:
  • Cadence M.Fuşya Akrilik Boya (No: 4004 )
  • Tex.co Turkuaz Akrilik Boya (No:5030)
  • Sünger Fırça
  • Cadence Transfer-Dekupaj Tutkalı
  • Fırça (Tutkal için)
  • Dekupaj Kağıdı (Ben şirinlerin resimlerini renkli çıktı almıştım.)
  • Cadence Yarımat Sprey Vernik
Yapılışı :
  1. Şişelerden birini M.Fuşya, diğerini Turkuaz boyayla sünger fırça ile 2 kat boyuyoruz.
  2. Dekupaj tutkalını resimleri yapıştıracağım yere sürüyoruz. Resimleri yapıştırıp üzerinden tekrar tutkal ile geçiyoruz.
  3. Son olarak da vernikliyoruz.
Not : Şişelerin kapaklarını atmıştım, kapakları da boyayıp takarsak daha güzel olacak... Başka şişelerden ayarlayacağım artık...
Şimdiki çocuklar şirinleri biliyor mu emin değilim. Şirinler bizim çocukluğumuzun çizgi filmiydi. Beğenen olursa hediye vermek üzere bekliyorlar :)

2 yorum: