14 Mart 2013 Perşembe

Kendi Hazırladığım Şeritler...

Teneke kutularından yaptığım saksılarda(burda ve burda) peçetenin kenarlarını kapatmak için ne yapabilirim acaba diye düşünmüştüm. Hatta ince kurdela yapıştırsam olur bu acaba diye de denemiştim. Fakat aldığım kurdela çok kalın olmadığı için peçete ile boyanın birleşim yerindeki  bozuklukları gösterdi.

Sonra internette şerit biçiminde dekupaj kağıtları araştırmaya başladım. Ve aşağıdaki şeridi buldum.(Açıkcası nerden bulduğumu hatırlamıyorum, kaydetmemişim, ama yayınlayana Teşekkür ediyorum...)



Fakat benim istediğim renkte değildi. Bende Photoshop programı ile istediğim renklere boyadım.




A4 kağıdına yettiği kadar bunlardan yapıştırıp, renkli çıktı aldım. Makasla kesmesi biraz zor oldu, uğraştırdı ama değdi...

Bu renkleri de yaptım ama henüz kullanmadım, bakalım nerelerde kullanılacak bunlar...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder