13 Mart 2013 Çarşamba

Nerden Esti Bu Blog İşi...

Yıllar önce bir ara Ahşap Boyama ile ilgilenmiştim. Ahşap Boyama malzemeleri satan bir bayandan malzemeleri alıyorduk, o da bize teknikleri gösteriyor, onunla birlikte bir şeyler yapıyorduk. O zamanlar yapıp da kullandığım tepsim, resim çerçevem falan var. Fakat o zamanlar para kazanmadığım için biraz pahalı bir hobi gelmişti.
Şimdilerde ise bir şeylerle uğraşmak isterken kendimi ahşap boyama ile ilgili blogları dolaşırken buldum. Sonra bir baktım boya malzemeleri alıyorum J Gezdiğim bloglarda gördüğüm teneke kutuları değerlendirme işi çok hoşuma gitti. Hemen teneke kutu arayışına geçtim. Bir gün markette cam şişede bezelye konservesi alırken hemen rafa geri koyup teneke kutuda aldım ve boyanacak bir teneke kutum oldu… Tabi iş yerindeki arkadaşlara da 'teneke kutularınızı atmayın' diye tembihlemeye başladım. Ve böylece boyama çalışmalarım başladı…
Birkaç şey boyadıktan sonrada yaptıklarımı sergilemek için kafamda blog açma fikri oluşmaya başladı ve işte blog serüvenim böylece başlamış oldu…
Burada sadece yaptığım hobilerimi mi paylaşırım yoksa başka şeylerde paylaşır mıyım bilmiyorum, artık bakacağız işte…
Sevgiyle Kalın…

2 yorum:

  1. Bende istiyorum bu saksılardan,banada yap..
    Kaktüslerimi koyarım...
    Semra

    YanıtlaSil
  2. 3 Teneke kutu getiriyorsun,1 tane boyanmış saksı götürüyorsun, kampanya, kaçırma son günler :)

    YanıtlaSil